.....!
آقا مجید : محمد آقا ، بچه کجایی ؟
محمد : مازندران ، آمل .
آقا مجید : اااااااااح عباس آقا ، مثل اینکه همشهری شماست .
عباس آقا : نه ، همشهری من نیست .
آقا مجید از اتاق میره بیرون .
محمد : عباس آقا ، بچه کجایی ؟
عباس آقا : من شمالی نیستم . ( فارسی غلیظ تهرانی )!
{ سه ساعت بعد } ...
.
.
..
{ صدای عطسه عباس آقا }
محمد : عباس آقا سرما خوردین ؟
عباس آقا : نه ، حساسیت فصلی دارم .محمد : چطور ؟
عباس آقا : هر وقت بهار که میشه ، اینجوری می شم ، مخصوصا به درخت چنار حساسیت دارم .
محمد : درخت چنار ؟
عباس آقا : آره ، هر وقت میام تهران اینجوری میشم ، آخه تهران چنار داره ولی وقتی برمیگردم شمال ، حالم خوب میشه !!!!!!!!!!!!!!
محمد زابلی هستم ، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی ،دانشگاه آزاد واحد تهران شمال